.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

از مشاوره حقوقی به صورت حضوری و آنلاین بهره مند شوید

در جوامع امروزی بسیاری از مردم به صورت خواسته و ناخواسته با مسائل حقوقی سر و کار دارند. در این نوشتار در مورد مشاوره حقوقی توضیحاتی ارائه می دهیم. شما می توانید با توجه به شرایطی که دارید به صورت حضوری و غیرحضوری از مشاوره های حقوقی بهره مند شوید.  از مقوله هایی مانند ازدواج و خانواده گرفته تا موضوعاتی مانند خرید و فروش املاک و کسب و کار ها همگی در حیطه علم حقوق قرار می گیرند. بسیاری از مردم که سر و کار زیادی با مسائل حقوقی دارند سعی می کنند در زمینه های مرتبط با مسائل خود اطلاعات حقوقی کسب کنند. اطلاع داشتن از مسائل حقوقی صرفا این نیست که شما به دفتر یک وکیل مراجعه نمایید و در مورد روند یک پرونده مشخص از او توضیحاتی بخواهید. این کار ممکن است وقت گیر باشد و شما نتوانید به صورت حضوری به دفاتر حقوقی مراجعه نمایید. در نتیجه به شما پیشنهاد می کنیم از مشاوره حقوقی آنلاین یا تلفنی استفاده کنید.

امروزه مجموعه های حقوقی و دفاتر وکلا به صورت آنلاین و تلفنی و البته حضوری، خدمات مشاوره به مراجعین ارائه می دهند.

مشاوره حقوقی را در واقع می توان یکی از روش های استفاده از اطلاعات و داده های حقوقی برشمرد که اصولا افرادی با مدرک آکادمیک کارشناسی رشته حقوق به این کار اقدام می نمایند.

البته حداقل مدرک لازم برای این امر کارشناسی است. مسلما هر چه میزان تحصیلات و سواد فرد بالاتر باشد می تواند در امورات حقوقی و مشاوره بسیار موفق تر عمل کند.

یکی از مهمترین مباحثی که در مشاوره حقوقی به افراد موثر است، تجربه کاری می باشد.

به این معنی که مشاور در زمینه ای که به او مراجعه می کنید تجربه انجام پرونده و یا ارائه مشاوره داشته باشد.

برای مثال وقتی برای مسائل حقوقی مانند خرید و فروش املاک نیاز به مشاوره دارید، بهتر است به یک وکیل یا مشاور حقوقی در این زمینه مراجعه نمایید. این مورد برای سایر مباحث حقوقی نیز مطرح است.

مشاوره حقوقی را چه افرادی انجام می دهند؟

در جامعه ما به این صورت رایج است که کار مشاوره حقوقی را وکلای پایه یک و پایه دو دادگستری انجام می دهند.

 به این منظور که برای امر مشاوره بهتر است فرد وکیل باشد.

البته در برخی مجموعه ها همانطور که اشاره شد از فارغ التحصیلان رشته حقوق نیز استفاده می کنند.

یکی مجموعه که اقدام به مشاوره حقوقی به افراد و مراجعین می کند باید دارای مجوز های قانونی باشد و در این مسیر سلسه مراتب قانونی را طی نماید.

در واقع می توان گفت هر فردی که در جامعه به نام حقوقدان شناخته می شود، می تواند فعالیت خود را در زمینه مشاوره حقوقی آغاز نماید.

البته به این موضوع اشاره شد که این کار به اخذ مجوز های لازم بستگی دارد.

در مورد ارائه مشاوره حقوقی محدودیت خاصی وجود ندارد و افراد با توجه به توانمندی و تجارب خود می توانند در این مسیر اقدام کنند. از دیگر نکات مهم در این زمینه حق الزحمه مشاوره است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تفاوت مشاوره حقوقی و وکالت

در مورد فردی که مشاوره حقوقی می دهد، می توان گفت که فرد مستقلا و یا برای یک مجموعه حقوقی کار می کند. در مورد حق الزحمه این افراد باید گفت که مراجع ذی ربط این نرخ ها را مشخص می کنند. مجموعه های حقوقی ملزم هستند که این نرخ ها را در معرض دید مراجعین قرار دهند. حق الوکاله وکیل با حق الزحمه مشاوره حقوقی متفاوت است. در واقع باید گفت که حق الوکاله مبلغ بالاتری است که به وکیل پرداخت می شود. در مورد تفاوت مشاوره حقوقی و وکالت حقوقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حق الوکاله وکیل دادگستری از حق الزحمه مشاوره حقوقی بالاتر است. حق الوکاله از طرف کانون وکلا تعیین می شود و تمامی وکلا ملزم هستند که طبق آن عمل کنند. مشاوره حقوقی نیز به همین صورت است و هر مشاوره نرخ مشخصی دارد. البته حق الوکاله یک توافق کلی است که بین وکیل و موکل حاصل می شود. اگر وکیل و موکل توافقی در مورد حق الزحمه وکالت انجام نداده باشند، باید طبق قانون عمل کنند. در این مورد، ماده ۶۷۶ تصریح می کند که: «حق الوکاله تابع قرارداد بین طرفین خواهد بود و اگر نسبت به حق الوکاله یا مقدار آن قرارداد نباشد تابع عرف و عادت است اگر عادت مسلمی نباشد وکیل مستحق اجرت المثل است.»
  • وکالت اصولا به صورت حضوری انجام می شود. شما باید حتی برای یک بار هم که شده به دفتر وکیل مراجعه نمایید و تمامی جزئیات پرونده را برای او شرح دهید. اما برای مشاوره حقوقی شما می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی اقدام نمایید. در نظر داشته باشید که اصولا برای سوالات ساده و در حد راهنمایی شما می توانید از مشاوره حقوقی استفاده کنید. اگر پرونده شما دارای پیچیدگی هایی است، پیشنهاد می کنیم کار را به یک وکیل توانمند و حرفه ای بسپارید.
  • وکلای دادگستری باید از موکل خود دارای وکالت نامه رسمی باشند. وکالت نامه رسمی در دفاتر اسناد رسمی تنظیم می شود و نیاز به امضا و اثر انگشت وکیل نیست. فراموش نکنید که حیطه اختیارات وکیل را موکل تعیین می کند و وکیل نمی تواند فراتر از چهارچوب تعیین شده کار انجام دهد. مشاوره حقوقی نیاز به انعقاد قرارداد خاصی ندارد. شما همین حالا می توانید تلفن خود را بردارید و در مورد موضوعی که مد نظر دارید، با مشاوره حقوقی صحبت کنید.

مشاوره های حقوقی آنلاین و تلفنی

نکته ای که بهتر است در مورد مشاوره حقوقی در نظر داشته باشید، این است که می توانید پیش از بروز مشکل اقدام به گرفتن مشاوره نمایید.

لزوما نیاز نیست که منتظر باشید تا در روند یک پرونده قرار گرفته و در صورت بروز مشکل به مشاوره حقوقی یا وکیل مراجعه نمایید.

مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی نیز امروزه کار را بسیار راحت تر کرده است.

شما می توانید برای دریافت مشاوره با این مجموعه ها تماس حاصل نمایید. اصولا در سایت این مجموعه ها راه های ارتباطی دیگری مانند شماره یا آیدی تلگرام و واتساپ و دیگر پیامرسان ها قرار داده شده است. شما می توانید از هر مسیر ارتباطی که راحتتر هستید برای مشاوره اقدام نمایید.

با ما همراه باشید

موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور

پذیرش وکالت تخصصی و ارایه مشاوره حقوقی در زمینه های : حقوقی ، کیفری، ملکی، ثبتی ،شرکت ها، خانواده، طلاق ، مهریه ، نفقه ،حضانت فرزند، وصول مطالبات ، چک و..... انجام وکالت و پیگیری پرونده در دادگاه های بدوی - تجدید نظر - دیوان عالی کشور - دادگاه انقلاب - عدالت اداری - شورای حل اختلاف و . . . توسط موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور

 



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیم برنامه نویسی استارین وب
ت : دو شنبه 24 مرداد 1401
.

نحوه پیگیری پرونده های ملکی

پرونده های ملکی یکی از پرونده های پر تکرار در دادگستری است. دعاوی ملکی در اثر ارتباط شخص با اموال غیر منقول به وجود می آیند. اموالی که امکان جا به جایی آن وجود نداشته باشد را غیر منقول می گویند. افراد مختلف مانند مالک و شخص ثالث درباره این گونه اموال حق و حقوقی دارند. از جمله حقوق مالک تصرف و مالکیت می باشد.

در پرونده های ملکی شخص ثالث نیز ممکن است ورود پیدا کند. به طور مثال درباره اموال غیر منقولی که وقف شده باشد، شخص ثالث از حق وقف برخوردار است. همچنین زمانی که اموال غیر منقول طی قرارداد سرقفلی یا اجاره در تصرف شخص دیگری در آید، این شخص درباره مال مذکور حق و حقوقی پیدا می کند.

وکیل متخصص در پرونده های ملکی

برای پیگیری پرونده های ملکی باید به سراغ وکیل متخصص رفت. این گونه پرونده ها دارای ظرافت و پیچیدگی های زیادی است و آیین دادرسی مربوط به خود را دارد.

وکیل ملکی با اشراف به مواد قانونی مختلف، آرا وحدت رویه صادره از دیوان عالی کشور، نظرات مشورتی و… پرونده ملکی را پیگیری می کند. ارتباطات و تعاملات گسترده وکیل در این باره اهمیت زیادی دارد. وکیل با نهاد ها و اشخاص مختلف ارتباط برقرار می کند و درباره صحت و سقم اسناد، نوع کاربری ملک، کد رهگیری و … اطلاعات لازم را به دست می آورد.

در پرونده های ملکی جمع آوری اسناد و مدارک اهمیت زیادی دارد. وکیل در اسرع وقت لایحه دفاعیه قوی نگارش می کند. اتلاف وقت در این گونه دعاوی ممکن است منجر به توقیف ملک یا مصادره آن شود. به همین دلیل باید پرونده ملکی را به وکیل متخصص سپرد.

موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور سال ها است که چراغ راهی برای رهایی از مشکلات حقوقی است. در این موسسه شما می توانید از میان وکلای مجرب شخصی را انتخاب کنید که برایتان مقبول است. جلسات مشاوره حقوقی این موسسه به صورت کاملا رایگان برگزار می شود. می توانید به صورت حضوری در آن جلسات شرکت کنید. می توانید با وکیل منتخب خود جلسات مشاوره  داشته باشید و مشکلات خود را مطرح کنید. همینطور امکان بررسی رزومه کاری وکیل نیز وجود دارد. در واقع هدف ما در موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور این است که وکیل مد نظر خود را آگاهانه انتخاب کنید و احتمال موفقیت در دعاوی را بالا ببرید.

DEP

مرجع صالح برای رسیدگی به دعاوی ملکی

پرونده های ملکی ممکن است در مراجع کیفری، حقوقی و ثبتی مورد پیگیری مواقع شوند. با توجه به موضوع پرونده هر کدام از دادگاه های حقوقی، کیفری و مراجع ثبتی صالح به رسیدگی می باشند. در برخی از پرونده ها امکان طرح موضوع در دادگاه کیفری وجود ندارد و در برخی دیگر پیگیری کردن از طریق دادگاه حقوقی نتیجه بهتری خواهد داشت.

بنابراین تشخیص این امر که پرونده های ملکی باید در کدام مرجع قانونی مطرح شود با وکیل خبره می باشد. اما از نظر محل طرح شکایت، دادگاه محل وقوع ملک صالح به رسیدگی است. در صورتی که عملیات ثبتی ملک پایان یافته باشد، اداره ثبت اسناد رسمی محل وقوع ملک به پرونده اختلاف ملکی رسیدگی می کند.

به این دلیل دادگاه محل وقوع ملک در پرونده های ملکی صالح به رسیدگی است که سایر امور حقوقی مربوط به ملک با سرعت بیشتری انجام می شود. به طور مثال در بیشتر دعاوی ملکی پرونده به کارشناسی ارجاع داده خواهد شد. در این صورت کارشناس فورا در محل وقوع ملک حاضر شده و گزارش خود را ارائه می کند و از اطاله دادرسی جلوگیری می نماید.

نحوه نگارش دادخواست دعاوی ملکی

در پرونده های ملکی وکیل ابتدا اختلاف حقوقی را مورد بررسی قرار می دهد سپس با توجه به مدارک و مستندات موجود به نگارش دادخواست ملکی می پردازد. بررسی صحت و سقم اسناد اهمیت زیادی دارد. وکیل با استعلام از مراجع قانونی درباره مدارک موجود اطلاعات دقیقی به دست می آورد.

پرونده های ملکی بسته به اینکه کیفری، حقوقی یا ثبتی هستند آیین دادرسی مختص خود را دارند. وکیل تمام نکات قانونی را در پیگیری چنین پرونده هایی لحاظ خواهد کرد. مزیت سپردن پرونده به وکیل ملکی آن است که از پرداختن به امور موازی در مسیر دادرسی جلوگیری خواهد شد.

برای پیگیری پرونده های ملکی نیاز به سعه صدر و صبوری است. وکیل پرونده ملکی با پشتکار و تلاش دلایل محکمه پسند را جمع آوری کرده و موکل خود را برای حضور در جلسات دادرسی آماده می کند.

در نگارش دادخواست دعاوی ملکی استناد به مواد قانونی مختلف باید مورد توجه قرار گیرد. وکیل باید بتواند مقام قضایی را اقناع نماید به همین دلیل اشراف به موضوعات مختلف و آشنایی با قوانین و آیین نامه های ثبتی در این باره راهگشا می باشد.

انواع پرونده های ملکی

پرونده های ملکی انواع مختلفی دارد. به طور مثال دعوی الزام به تنظیم سند رسمی، دعوی ابطال قرارداد، دعوی مطالبه اجرت المثل، دعوی تخلیه ید، دعوی اثبات وقفیت، دعوی ابطال وقفیت، دعوی خیانت متولی، دعوی انتصاب متولی، دعوی فروش مال غیر، دعوی استرداد ملک، دعوی رفع مزاحمت و… از جمله دعاوی است که حول اموال غیر منقول در دادگستری مطرح می شود.

همانطور که ملاحظه می شود پرونده های ملکی ممکن است درباره مالکیت یا حق استفاده و بهره برداری از آن باشد. یکی از دعاوی که در دادگستری شایع می باشد دعوی خلع ید، دعوی تخلیه ید و دعوی تصرف عدوانی است.

این سه دعوی شباهت های زیادی به هم دارند اما تفاوت هایی نیز با یکدیگر خواهند داشت. تشخیص نوع دعوی با وکیل ملکی است. به این ترتیب پس از مطالعه پرونده و تشخیص اینکه اختلاف درباره چیست لایحه دفاعیه قوی تنظیم خواهد کرد. در زیر درباره این سه دعوی توضیحاتی ارائه می شود.

پرونده خلع ید: دعوی خلع ید زمانی مطرح می شود که شخص از ابتدا مالک ملک بوده است اما شخص دیگری آن را غصب نموده باشد. در اینجا خواهان باید ابتدا مالکیت خود را بر ملک اثبات نماید و سپس خلع ید خوانده را از دادگاه بخواهد.

پرونده تخلیه ید: دعوی تخلیه ید در روابط موجر و مستاجر به وجود می آید. به این ترتیب که ابتدا تصرف خوانده به صورت قانونی و طبق قرارداد بوده است اما خواهان ادعا دارد که بعد از پایان قرارداد ادامه تصرفات شخص غیر قانونی است. ممکن است در مقام دفاع خوانده ادعای ابطال قرارداد یا انتقال ملک پس از پایان قرارداد را داشته باشد.

 

DEP

پرونده تصرف عدوانی: در پرونده تصرف عدوانی غاصب ملک دیگری را تصرف کرده است. تفاوت این نوع دعوی با دعوی خلع ید آن است که در خلع ید خواهان باید حتما مالکیت خود را اثبات نماید. اما در تصرف عدوانی خواهان باید سبق تصرفات خود را اثبات کرده و نیاز به ارائه سند مالکیت نیست.

برای پیگیری پرونده های ملکی نکات حقوقی مختلف باید مد نظر قرار داده شود. وکیل ملکی پس از جمع آوری مدارک مستند لایحه دفاعیه را نگارش می کند و از تضییع حقوق موکل خود جلوگیر خواهد کرد.

با ما همراه باشید

موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور

پذیرش وکالت تخصصی و ارایه مشاوره حقوقی در زمینه های : حقوقی ، کیفری، ملکی، ثبتی ،شرکت ها، خانواده، طلاق ، مهریه ، نفقه ،حضانت فرزند، وصول مطالبات ، چک و..... انجام وکالت و پیگیری پرونده در دادگاه های بدوی - تجدید نظر - دیوان عالی کشور - دادگاه انقلاب - عدالت اداری - شورای حل اختلاف و . . . توسط موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور

 



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیم برنامه نویسی استارین وب
ت : دو شنبه 24 مرداد 1401
.

اهمیت استخدام یک وکیل طلاق حرفه ای در پرونده های فسخ نکاح

شاید فکر کنید که برای گرفتن طلاق، داشتن وکیل طلاق الزامی نیست. اما از آنجایی که این روند قانونی، پیچیدگی های خاص خودش را دارد، عدم آگاهی از قوانین آن، می تواند منجر به بروز مشکلات پیش بینی نشده ای شود؛ خصوصا اگر همسرتان وکیل داشته باشد.

قانون به ازدواج به عنوان یک قرارداد شامل یک سری تعهدات عمومی و اختصاصی نگاه می کند. در نتیجه طلاق، به معنی فسخ این قرارداد است. اما مسئله اینجاست که فسخ نکاح، در واقع علاوه بر زندگی زوجین، زندگی اطرافیان را نیز تحت شعاع قرار می دهد. بنابراین داشتن وکیلی که این حساسیت ها را به خوبی درک کند و به درستی اقدام کند می تواند موجب شود خسارت های کمتری به طرفین وارد شود.

درست است که در طلاق توافقی، داشتن وکیل طلاق لزومی ندارد. اما حتی در بهترین حالت هم، که زوجین توانسته اند بدون مراجعه به دادگاه و به صورت توافقی، پرونده طلاقشان را حل و فصل کنند، داشتن یک مشاوره حقوقی مناسب و یا یک وکیل طلاق حرفه ای حقوقی خوب می تواند توصیه های حقوقی مفیدی را در اختیارتان قرار دهد.

با راهنمایی و مشاوره یک وکیل طلاق تمامی جزئیات توافق از جمله: مهریه، نفقه، جهیزیه، اجرت المثل، حضانت فرزندان و تمامی حقوق مالی و غیرمالی هر یک از طرفین، تعیین و مشخص می شود. در این شرایط می توان اطمینان داشت که در حق هیچ کدام از زوجین، اجحاف و ناعدالتی صورت نگرفته است.

اگر شما هم به فکر طلاق گرفتن هستید و تصمیم دارید یک وکیل استخدام کنید، ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که چطور یک وکیل طلاق حرفه ای پیدا کنید؟ به طور کلی، آشنایی با توانایی های کلیدی یک وکیل، بسیار مهم است و می تواند کمک بزرگی برای انتخاب شما باشد.

وکلای طلاق باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

بدون شک وکیل طلاق تان باید در زمینه مسائل و مشکلات خانوادگی، تجربه کافی داشته باشد. در این صورت می توانید مطمئن باشید که وکیلتان می تواند روند پرونده را به نفع شما و یا با کمترین خسارت پیش ببرد. توجه به این موضوع زمانی بیشتر اهمیت می یابد که بدانید یک انتخاب مناسب علاوه بر تاثیر بر وضعیت مالی و معیشتی شما، بر روی وضعیت روانی شما و اطرافیان شما نیز اثر خواهد داشت.

اما بطور کلی، توانایی های کلیدی که یک وکیل طلاق باید داشته باشد، چیست؟

DEP
  • وکیل خانواده باید توانایی و تخصص لازم برای مشاوره در زمینه فسخ نکاح، مانند جنبه های مالی طلاق شامل مهریه و نفقه، حضانت فرزندان و تبیین موارد قانونی که مشمول حال موکلش می شود را داشته باشد.
  • وکلای طلاق باید بتوانند به شما در طی سیستم حقوقی رسیدگی به پرونده فسخ نکاح، که معمولا با اصطلاحات دشوار و پیچیده، کاغذ بازی های قابل توجه و زمان انتظار بسیار طولانی همراه است، کمک کنند.
  • یک وکیل خانواده باید دلسوز باشد و به اندازه کافی حوصله و دقت نظر در بررسی شرایط پرونده را داشته باشد. علاوه بر این، باید بتواند با موکل خود به درستی تعامل داشته باشد تا بر موضوع پرونده تسلط کامل بیابد.
  • قدرت بیان و سخنوری وکیل طلاق، از جمله توانایی های قابل توجه و مهم وی است. یک وکیل باید بتواند طرف مقابل را، خصوصا در جلسات دادگاه، اقناع نماید.
  • کاردانی، نظم و داشتن وقت مناسب برای رسیدگی به پرونده، از جمله خصوصیات دیگری است که یک وکیل طلاق حرفه ای باید داشته باشد.
  • هر پرونده به وکیل طلاقی با تجربه ها و مهارت های خاصی نیاز دارد. بالطبع، حق الوکاله در هر کدام از این پرونده ها نیز، متفاوت خواهد بود. اما باید این هزینه ها با توان مالی شما و یا میزان کاری که در پرونده انجام می شود متناسب باشد.

وکیل طلاق چه کاری انجام می دهد؟

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، هر پرونده طلاق به یک وکیل طلاق مختص به خود و با تجارب و مهارت های ویژه ای نیاز دارد. اما در کل، اصلی ترین ویژگی برای انتخاب یک وکیل، قابل اعتماد بودن وی است. یک وکیل برای اینکه در هر پرونده، بهترین نتیجه را بگیرد، نیاز دارد تا موکلش بدون ترس و بی پرده تمامی اسرار زندگی خصوصیش را با او در میان بگذارد. همچنین باید از شرایط مالی موکل خود نیز صادقانه آگاهی داشته باشد.

اما مهمترین کشمکش در پرونده های طلاق، بر سر پرداخت مهریه است. یکی از وظایف وکیل طلاق، یافتن راهکار مناسبی برای پرداخت مهریه است. حتی در مواردی هم که یکی از زوجین فوت شده باشد، حق پرداخت مهریه از گردن مرد ساقط نمی شود و در اینجاست که حضور یک مشاور حقوقی و وکیل می تواند به حل این موضوع کمک نماید.

اما موضوع مهم دیگری که در پرونده های فسخ نکاح بسیار مورد توجه قرار می گیرد، حضانت فرزندان است. این مسئله یکی از عوامل زمانبر بودن پرونده های طلاق است. در حالت کلی فرزندان به هر دوی والدین خود نیاز دارند و هیچ کدام بر دیگری ارجحیت ندارد. اما از یک سو، تربیت و سلامت روانی آنها و از سوی دیگر تامین نیازهای مادی و مالی آنها، مسائلی هستند که باید به درستی بررسی شوند. 

حتی در یک پرونده طلاق توافقی نیز توانایی و تخصص وکیل طلاق در امور خانواده مهم است. نداشتن تخصص و تجربه کافی در این مورد نیز می تواند منجر به زمانبر شدن پرونده شود. یا حتی ممکن است توافقات صورت گرفته در پرونده توسط یکی از طرفین نادیده گرفته شود. در اینجاست که حضور یک وکیل می تواند این تضمین را بدهد که موارد ذکر شده در توافق یک به یک انجام می شوند.

کلام آخر

طلاق، اغلب یک پروسه زمانبر و از نظر عاطفی خسته کننده است و حتی ممکن است بیش از یک سال طول بکشد. در نتیجه برای پشت سرگذاشتن سریعتر و بهتر این پروسه، استخدام یک وکیل طلاق می تواند کمک بزرگی باشد. از سوی دیگر خوب می دانیم که هر چقدر روند بررسی و رسیدگی به پرونده ها با سرعت بیشتری انجام شود، هزینه های آن نیز کاهش می یابد.

برای جستجوی یک وکیل طلاق حرفه ای، شاید بد نباشد با موارد توصیه شده توسط خانواده، اطرافیان و دوستان شروع کنید. اما فراموش نکنید که وکیلی را انتخاب کنید که در حوزه تخصصی امور خانواده تجربه داشته باشد. چرا که لزوما بهترین وکیل ملکی یا کیفری، بهترین وکیل خانواده نیست.

با ما همراه باشید

موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور

پذیرش وکالت تخصصی و ارایه مشاوره حقوقی در زمینه های : حقوقی ، کیفری، ملکی، ثبتی ،شرکت ها، خانواده، طلاق ، مهریه ، نفقه ،حضانت فرزند، وصول مطالبات ، چک و..... انجام وکالت و پیگیری پرونده در دادگاه های بدوی - تجدید نظر - دیوان عالی کشور - دادگاه انقلاب - عدالت اداری - شورای حل اختلاف و . . . توسط موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور

 



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیم برنامه نویسی استارین وب
ت : دو شنبه 24 مرداد 1401
.

وکیل ملکی کیست و چه وظایفی برعهده دارد؟

ممکن است شما نیز دچار مشکلات ملکی شده باشید و پیدا کردن راه چاره و مشورت با یک وکیل متخصص در این زمینه بتواند راه را برای شما هموار سازد.

در این حالت بهترین وکیلی که می‌تواند شما را با قوانین پیچیده‌ی موجود آشنا کند، وکیل ملکی است. این گروه از وکلا در مورد دعاوی ملکی تخصص و تجربه‌ی فراوانی دارند و می‌توانند مسئولیت پرونده‌ی شما را به عهده بگیرند.

لازم به ذکر است که دعاوی ملکی، طیف وسیعی از دعاوی حقوقی می‌باشند که به اموال غیرمنقول و انسان ارتباط دارند. اموال غیر‌منقول نیز اموال و دارایی‌هایی هستند که امکان جابجاییِ مکان آنها وجود ندارد. در بعضی تقسیم بندی‌ها، این اموال شامل املاک و اراضی هستند. در تقسیم بندی‌های دیگر، برای هر یک از این عبارات، محدوده‌های خاصی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، اراضی به محدوده‌ی داخلی یا خارجیِ شهر تقسیم می‌شوند! املاک را نیز به انواع تجاری یا مسکونی تفکیک می‌کنند.

ضرورت حضور وکیل ملکی در پرونده

در بسیاری از پرونده‌های مالی که احتمال ایجاد خطا در پرونده ممکن است برای برخی از افراد، به ناحق ضرر و زیانی ایجاد کند! و یا حتی سود و منفعتی به وجود بیاورد، حضور یک وکیل ملکی کاردان می‌تواند درصد خطا را تا حد زیادی کاهش دهد.

DEP

زیرا که چگونگیِ طرح دعوا و آگاهی داشتن از روند پرونده، از اهمیت بالایی برخوردار است. این مهم تا اندازه‌ای تاثیرگذار است که می‌تواند در روند دادرسی و تعیین محدوده‌ی حق طرفین دعوا تغییرات جدی ایجاد کند. حتی در پرونده‌هایی که یک ملک مورد تصرف قرار می‌گیرد، وکیل متخصص تشخیص می‌دهد که این پرونده یک دعوای حقوقی تصرف عدوانی است و یا یک پرونده‌ی کیفری .

به علت وجود چنین قوانین پیچیده‌ای، تنها وکیل ملکی ارزش معاملاتی ملک را می‌داند! وی با استفاده از این علم و آگاهی به قوانین و تبصره‌های شهرداری و مالیاتی، در زمان مناسب از ابراز و  ادله‌ی موجود استفاده می‌کند تا حق موکل خود را بازپس بگیرد. زیرا که در این دعاوی، تنها یک اشتباه  کوچک و یا ناآگاهی، می‌تواند ضررهای مالی سنگینی را به افراد وارد کند.

ویژگی‌های یک وکیل ملکی خوب

یک وکیل ملکی خوب می‌بایست شخصی آگاه، صادق و با حسن نیت و همچنین دارای اخلاق برگزیده باشد.

یک وکیل خوب باید بتواند در برابر موانع و مشکلاتی که در پرونده به وجود می‌آید، صبور باشد! و با عقل و درایت کافی، مسائل را تجزیه تحلیل نموده و با جمع‌آوری ادله‌ی محکمه پسند، راه حلی منطقی خلق نماید. وظیفه‌ی این وکیل، تحققِ حقوق موکل و جلوگیری از تضییع حقوق وی است. همچنین علاوه بر تسلط و آگاهی از قوانین و مقررات مربوطه، باید بتواند آراء و رویه‌ی رایج دادگاه را به درستی پیش‌بینی کرده و در زمان مناسب، دلایل محکمی ارائه دهد. این وکلا علاوه بر ریزبینی و دقتی که به جزئیات پرونده دارند، با مشاوره‌هایی که به موکل خود می‌کنند، تمامی جوانب پرونده را برای موکل ترسیم می‌نمایند. همچنین با قلم شیوا و تسلطی که بر لوایح قانونی دارند، می‌توانند بهترین دادخواست و یا قرارداد را تنظیم نمایند.

سایر پرونده‌هایی که این وکلا می‌توانند بر عهده بگیرند

  1. پرونده‌های فسخ قرارداد: پایان دادن به یک قرارداد بین چند نفر.
  2. دعاوی خلع ید: درخواست خارج کردن متصرفان از ملک.
  3. دعوای تصرف عدوانی: این پرونده‌ها نیز مانند دعاوی خلع ید هستند و تنها در برخی جزئیات قانونی با یکدیگر تفاوت دارند.
  4. افراز ملک مشاع: تفکیک سهم هر یک از شرکا و صاحبان ملک.
  5. گرفتن دستور تخلیه‌ی ملک.
  6. دعاویسرقفلی: سرقفلی مبلغی است که مستاجر برای داشتن مالکیتِ منافعِ یک ملک، به موجر می‌پردازد. در این حالت، مالکیت ملک همچنان متعلق به موجر باقی خواهد ماند.
  7. دریافت اجاره‌های عقب افتاده.
  8. اخذ پایان کار برای ملک‌.
  9. پیگیری پرونده‌های اصل ۴۹ : پرونده‌هایی که در آن، ملک به تملک و تصرف نهادهای اجرایی درآمده است.
  • جرائم مربوط به مواد مخدر.
  • کمیسیون ماده‌ی ۵۶: پیگیری پرونده‌ی صاحبیناراضی و باغاتِ خارج از شهر و روستا که این املاک به صورت منابع ملی اعلام شده‌اند.
  • کمیسیون ماده‌ی ۱۲: پیگیری درخواست متقاضیان زمین، با توجه به تشخیص دادن زمین موات از زمین دایر و بایر.
  • پیگیری دعاوی شرکت‌ها: ثبت شرکت، تنظیم و انعقاد قراردادها و اظهارنامه‌ها، انجام کارهای حقوقی شرکت و ….
  • پیگیری پرونده‌های خانواده: دریافت مهریه، نفقه و اجرت المثل؛ دریافت حضانت فرزندان؛ استرداد جهیزیه؛ طلاق و …
  • پیگیری دعاوی انحصار وراثت.
  • الزام به انجام تعهدات موجود در یک قرارداد.
  • الزام به تنظیم اسناد رسمی مربوط به یک ملک ، پیگیری وضعیت پایان کار و همچنین نبودن خلافی در حین کار و…
  • اثبات مالکیت یک ملک با توجه به ماده‌ی ۳۵ قانون مدنی، اثبات مالکیت در املاکِ بدون سند و ….
  • تنظیم انواع قراردادها.

هزینه‌ی دادرسی ملکی

شغل وکالت، یک شغل آزاد به حساب می‌آید. بنابراین درآمد وکلا نیز براساس تعرفه‌های سالانه و به صورت توافقی بین وکیل و موکل تعیین می‌شود. حتی در برخی موارد، به علت توافقی بودن این مبلغ، وکیل می‌تواند مبلغ بیشتری نسبت به عرف موجود دریافت نماید. اما برای اینکه بتوانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، بهتر است قبل از انتخاب یک وکیل، از افراد متخصص مشاوره بگیرید. سپس می‌توانید با آگاهی کامل، وکیل با‌سابقه و مرتبطی استخدام نمایید.

از آن‌جایی‌ که تمامی املاک دارای قیمت معینی هستند، حق الوکاله وکیل ملکی نیز به‌صورت درصدی و براساس قیمت ملک یا زمین تخمین زده می‌شود. براساس تعرفه‌های سال جاری، حق الوکاله‌ی این وکلا به صورت زیر است:

  1. زمین یا ملکی با ارزش حداکثر ۵۰ میلیون تومان، ۸% ارزش ملک.
  2. زمین یا ملک ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی، ۷% ارزش ملک.
  3. زمین یا ملک ۲۰۰ میلیون تا ۵ میلیارد تومانی، ۵% ارزش ملک.
  4. زمین یا ملکی بیش از ۵ میلیارد تومان، به شرط آنکه این مبلغ مازاد بین ۱ تا ۳ میلیارد تومان باشد؛ برای مبلغ مازاد نیز ۴% مبلغِ اضافه، حق الوکاله دریافت می‌شود.
  5. زمین یا ملکی بیش از ۵ میلیارد تومان، به شرط آنکه این مبلغ مازاد بیشتر از ۳ میلیارد تومان باشد؛ برای مبلغ مازاد نیز ۳% مبلغِ اضافه، حق الوکاله دریافت می‌شود.
با ما همراه باشید

موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور

پذیرش وکالت تخصصی و ارایه مشاوره حقوقی در زمینه های : حقوقی ، کیفری، ملکی، ثبتی ،شرکت ها، خانواده، طلاق ، مهریه ، نفقه ،حضانت فرزند، وصول مطالبات ، چک و..... انجام وکالت و پیگیری پرونده در دادگاه های بدوی - تجدید نظر - دیوان عالی کشور - دادگاه انقلاب - عدالت اداری - شورای حل اختلاف و . . . توسط موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور

 



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیم برنامه نویسی استارین وب
ت : دو شنبه 24 مرداد 1401
.

چرا دعاوی کیفری در محاکم حقوقی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند؟

نتایج تحقیقات انجام شده حاکی از این است که، تعداد پرونده ها در محاکم حقوقی هر روز در حال افزایش است. مشکلات اقتصادی، فشار های روانی، بیکاری و بسیاری از مسائل دیگر می تواند به عنوان دلیل این موضوع نشان داده شود.

از بعد روانشناختی قضیه فاصله می گیریم و به سراغ مباحث حقوقی می رویم. بخش وسیعی از دعاوی حقوقی در حوزه موضوعات جنایی و کیفری است. و طبیعتا در کلانشهر هایی مثل تهران، آمار نزاع و دعاوی کیفری سر به فلک کشیده است.

به طور کلی پرونده های جنایی نسبت به سایر پرونده ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند، زیرا تعیین کننده شرایط فرد برای ادامه زندگی اش هستند. در واقع چون دعاوی کیفری پیرو قانون مجازات اسلامی هستند آن ها را مهم تلقی می کنیم. دلیل منحصر به فرد بودن قانون مجازات اسلامی، ضمانت اجرای آن است. مثلا اگر طبق قوانین قانون مدنی مجرم شناخته شوید می توانید با رفع خسارت از بزه دیده جرم خود را جبران کنید. ولی اگر طبق قانون مجازات اسلامی مجرم شناخته شوید ضمانت اجرای این قانون وارد عمل می شود و شما طبق آن مجازات خواهید شد. در واقع مهم ترین بخش این است نتیجه دعاوی جنایی و کیفری می تواند قصاص، حبس ابد، مجازات حدی و … باشد. به همین دلایل است که طرفین دعاوی کیفری باید از یک وکیل خبره و با تجربه استفاده کنند.

همانطور که گفتیم انتخاب یک وکیل کیفری خوب کلید حل دعاوی کیفری است. این مقاله در جهتی طراحی شده است که به شما یاد دهد چگونه یک وکیل کیفری خوب برای دعاوی خود انتخاب کنید. تا آخر محتوا با ما همراه باشید.

بهترین وکیل کیفری کسی است که متناسب با پرونده، حق الوکاله دریافت می کند!

پرونده های کیفری معمولا حق الوکاله های بیشتری نسبت به سایر دعاوی دارند.

این حق الوکاله های سنگین باعث می شوند عده ای از وکلای جوان و کم تجربه به گرفتن دعاوی سنگین طمع کنند، در حالی که تجربه و دانش کافی برای پیروزی در آن ها را ندارند. موکل نیز به امید پرداخت حق الوکاله کمتر این دسته از وکلای جوان را انتخاب می کند. همین موضوعات نتایج غیر قابل برگشتی را برای طرفین رقم می زنند. در واقع همین تصمیم گیری های نادرست و طمع کارانه است که میزان نزاع را در میان وکیل و موکل افزایش میدهد.

بنابراین هر دو طرف یعنی وکیل و موکل باید آگاهانه و هوشمندانه یک دیگر را انتخاب کنند. موکل باید بر اساس سنگینی پرونده کیفری یک وکیل با تجربه و کار بلد را انتخاب کند. وکیل نیز باید حرص و طمع را کنار بگذارد و دعاوی متناسب با تجربه و دانش خود را انتخاب کند. با وجود اینگونه دغدغه ها مسلم است که نتوانید به هر وکیلی اعتماد کنید. بنابراین بهتر است از موسسه های حقوقی معتبر مثل دادیاران عدالت پرور کمک بگیرید. مشاوران متخصص این موسسه پرونده های شما را با دقت و جدیت کافی بررسی می کنند. در نتیجه متناسب با سطح پرونده، با تجربه ترین وکلا را به شما معرفی می کنند.

راه های انتخاب بهترین وکلا در کلانشهرها

اگر در یک کلانشهر مثل تهران زندگی می کنید و قصد دارید برای پرونده کیفری خود یک وکیل کیفری درجه یک انتخاب کنید باید در اولین قدم رزومه او را به دقت بررسی کنید. باید به حوزه فعالیت وکیل توجه کنید. آیا حوزه فعالیت وکیل مورد نظرتان اغلب در زمینه دعاوی کیفری است؟ به تحصیلات عالیه وکیل توجه کنید. آیا مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری خود را در رشته حقوق کیفری دریافت کرده است؟

البته ذکر این نکته نیز ضروری است که، صرف داشتن مدرک تخصصی در زمینه حقوق کیفری دلیل بر موفق بودن وکیل در دعاوی کیفری نیست. کارشناسان موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور در زمینه رزومه وکلا می توانند شما را راهنمایی کنند. می توانید از طریق تماس تلفنی و یا ملاقات حضوری در جلسات مشاوره آن ها شرکت کنید. می توانید تمام سوالات خود را از آن ها بپرسید و تمام اطلاعات مربوط به رزومه وکلا را به دست بیاورید.

DEP

مهم ترین مهارت های یک وکیل کیفری خوب

یکی دیگر از مهم ترین مشخصه های وکیل کیفری خوب اعتماد به نفس بالای او است. قدرت بیان وی باید بالا باشد.

باید بتواند در حضور قاضی رسا و شفاف صحبت کند و مطلب اساسی را به صحیح ترین شیوه و بدون گزافه گویی مطرح کند. بسیاری از وکلای خبره کیفری روی این مهارتشان تمرین کرده اند. زیرا قدرت بیان یک وکیل قوی ترین سلاح او در محکمه است! امروزه راه های بسیاری برای تقویت این مهارت وجود دارد، به طور مثال شرکت در سمینار ها و دوره های آموزشی و یا مطالعه کتاب.

مورد بعدی سطح ادبیات و سواد ادبی وکیل است! این مهارت یکی از توانایی های مهم برای نوشتن دادخواست کیفری است. دادخواست ها می توانند سیر پرونده را تغییر دهند. یک وکیل ماهر می تواند با استفاده از ادبیات قوی خود دادخواست را به نحوی تنظیم کند که قاضی پرونده در حین مطالعه آن تحت تاثیر قرار بگیرد. بنابراین در نظر داشته باشید که تنها سواد حقوقی برای تبدیل شدن به یک وکیل موفق کافی نیست! این موضوع باید به عنوان معیاری در انتخاب یک وکیل کیفری خوب در نظر گرفته شود.

یکی دیگر از بدیهی ترین ویژگی های یک وکیل کیفری خوب داشتن تحصیلات عالیه و سواد حقوقی بالا است. هر چقدر که علم یک وکیل بیشتر باشد بهتر می تواند از موکل خود در محکمه دفاع کند. به خصوص اگر این تحصیلات تکمیلی در رابطه با حقوق خصوصی و یا حقوق جزا باشد. بنابراین سعی کنید وکیل کیفری با تجربه ای را انتخاب کنید که تحصیلات عالیه نیز داشته باشد.

همکاری با موسسه حقوقی دادیاران عدالت!

موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور می تواند شما را در یافتن وکیل کیفری مناسب راهنمایی کند. کافی است با مشاوران موسسه ارتباط برقرار کنید و در جلسات حضوری مشاوره شرکت کنید. این مجموعه از وکلای متخصصی تشکیل شده است که وجدان کاری بالا دارند. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های یک وکیل کیفری خوب داشتن وجدان کاری است. وکلای این موسسه از آغاز تا پایان پرونده، قدم به قدم در کنارتان خواهند بود. در واقع مهم ترین معیار این موسسه همکاری با وکلای متعهد و با استعداد است.

اگر به دنبال یافتن بهترین وکیل کیفری تهران هستید بدون اتلاف وقت با مشاوران موسسه دادیاران عدالت پرور تماس حاصل فرمایید. وکلای این موسسه علاوه بر استعداد و دانش در زمینه دریافت حق الوکاله نیز بهترین هستند. آن ها با توجه به سختی و پیچیدگی پرونده، حق الوکاله های خود را منصفانه تعیین می کنند. همین موضوعات باعث میشوند تا از وکلای این موسسه به عنوان بهترین وکلای کیفری استان تهران یاد کنیم.

با ما همراه باشید

موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور

پذیرش وکالت تخصصی و ارایه مشاوره حقوقی در زمینه های : حقوقی ، کیفری، ملکی، ثبتی ،شرکت ها، خانواده، طلاق ، مهریه ، نفقه ،حضانت فرزند، وصول مطالبات ، چک و..... انجام وکالت و پیگیری پرونده در دادگاه های بدوی - تجدید نظر - دیوان عالی کشور - دادگاه انقلاب - عدالت اداری - شورای حل اختلاف و . . . توسط موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور

 



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیم برنامه نویسی استارین وب
ت : دو شنبه 24 مرداد 1401
.

چگونه می توان به یک وکیل پایه یک دادگستری موفق تبدیل شد؟

سالیان سال است که شغل وکالت یکی از مشاغل سطح بالا و پر اهمیت در جامعه است. فارغ التحصیلان رشته حقوق می توانند بعد از شرکت در آزمون وکالت و قبولی در آن وارد بازار کار این رشته شوند.

موفقیت در آزمون وکالت و گرفتن پروانه به عنوان وکیل پایه یک دادگستری کار راحتی نیست. داوطلبان این آزمون ها با تلاش و سخت کوشی فراوان می توانند از آزمون مرحله ۱ قبول شوند. سپس بعد از گذراندن دوره ۲ ساله کارآموزی باید در آزمون اختبار شرکت کنند.

اگر این آزمون را نیز با سربلندی پشت سر بگذارند می توانند پروانه خود را به عنوان وکیل پایه یک دادگستری دریافت کنند. بعد از دریافت این مدرک توانایی پذیرش تمام پرونده های حقوقی را دارند، اما تلاش برای تبدیل شدن به یکی از بهترین وکیل های پایه یک دادگستری تازه از همینجا شروع می شود! عده زیادی از وکلای جوان تصور می کنند سخت ترین بخش مسیر وکیل شدن است. در حالی که بهتر است بدانید باید چندین برابر بیشتر از گذشته تلاش کنید تا از یک وکیل مبتدی به یک وکیل موفق تبدیل شوید.

پیدا کردن یک وکیل موفق در کلانشهر تهران

همانطور که همه می دانند پیدا کردن یک وکیل موفق و با تجربه در کلانشهر هایی مثل تهران بسیار دشوار است. در شهر های بزرگ به دلیل زیاد بودن وکلا، موکل سردرگم می شود. در واقع معیار های خود را از دست می دهد و انتخاب نادرست انجام می دهد. در این مواقع بهتر است از موسسه های حقوقی معتبر برای پیدا کردن وکیل خبره در زمینه پرونده خود کمک بگیرید.

چرا باید وکیل خود را از موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور انتخاب کنیم؟

موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور یکی از موسسه های حقوقی برتر در استان تهران است. در این موسسه تعداد زیادی از وکلای پایه یک دادگستری با یک دیگر همکاری می کنند. علاوه بر این، در این موسسه تعداد زیادی مشاور حقوقی در حال فعالیت است. موکلین می توانند با مراجعه حضوری و یا برقراری تماس تلفنی با آن ها ارتباط برقرار کنند. مشاوران موسسه با تنظیم زمان ملاقات حضوری، با موکل جلسات مشاوره حضوری برقرار می کنند. در این جلسات موکل می تواند تمام سوالات خود را مطرح کند و پاسخ آن ها را از مشاوران موسسه دریافت کند.

در این موسسه رزومه وکلا در اختیار موکل قرار داده می شود!

یکی از مهم ترین مشخصات وکلای موسسه دادیاران عدالت پرور ارائه اطلاعات کامل در مورد رزومه وکلا است. در حین جلسات مشاوره حضوری که موکل با مشاورین موسسه برگزار می کند عنوان پرونده تشخیص داده می شود. سپس مشاوران موسسه موکل را به سمت یکی یا چند تا از وکلای با تجربه و موفق در زمینه موضوع پرونده هدایت می کنند. موکل با بررسی رزومه وکلا تصمیم می گیرد که کدام وکیل را انتخاب کند.

DEP

هدف از نگارش این محتوا چیست؟

هدف ما در این مقاله علاوه بر معرفی کردن بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران، شکل دادن معیار های ذهنی شما است. ما قصد داریم بهترین ویژگی هایی را که یک وکیل پایه یک دادگستری می تواند داشته باشد به شما معرفی کنیم، زیرا بهترین انتخاب را زمانی می توانید انجام دهید که برترین معیار های ذهنی را داشته باشید. در ادامه محتوا چند مورد از مهم ترین ویژگی های یک وکیل کیفری خوب را مطرح می کنیم. برای یادگیری هر چه بهتر تا آخر محتوا با ما همراه باشید.

دریافت حق الوکاله منصفانه!

یکی از بزرگترین دغدغه های موکلان حق الوکاله است. یک وکیل خوب با هر زمینه تخصصی، باید انصاف را در دریافت حق الوکاله رعایت کند. وکلای موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور یکی از بهترین موسسه های حقوقی استان تهران هستند. از طرف دیگر موکل نیز باید انتظار دادن یک حق الوکاله ناچیز را نداشته باشد. حق الوکاله هیچ گاه نرخ مشخص و معینی ندارد و به یک سری ارزش وابسته است. این ارزش ها می توانند سواد علمی وکیل، سابقه کار و تجارب فوق العاده او در زمینه موضوع پرونده شما باشند.

وکیلی را که به شما ضمانت موفقیت می دهد انتخاب نکنید!

هرگز وکیلی را انتخاب نکنید که به شما در مورد نتیجه پرونده تضمین بدهد. حرفه وکالت با علوم دیگر مثل ریاضی و … متفاوت است. یعنی شما هرگز نمی توانید با نگاه به ظاهر قضیه پاسخ آن را به یقین بگویید. بلکه فقط می توانید برای حل پرونده حدس و گمان هایی داشته باشید. بنابراین اگر یک وکیل دارای اخلاق غیر حرفه ای، به شما در زمینه موفقیت در پرونده تضمین دهد، هرگز او را انتخاب نکنید.

نتیجه پرونده های حقوقی به چه چیزی بستگی دارد؟

 نتایج پرونده به رویداد هایی که در مسیر پرونده اتفاق می افتد وابسته است. علاوه بر این نظر قاضی نیز بسیار مهم است. ممکن قضات پرونده تفسیر های متفاوتی از متن قانون استخراج کنند و رای های متفاوتی صادر کنند. هیچ کدام از وکلای با تجربه در مورد نتیجه پرونده به موکل خود ضمانت نمی دهند. آن ها با تلاش مداوم و با بهره بردن از هوش و ذکاوت خود، سعی می کنند نظر قاضی را جلب کنند.

وظیفه شناس بودن یک وکیل پایه یک دادگستری!

جدیت وکیل و تعهد او نسبت به پرونده ای که می پذیرد نیز بسیار مهم است. یک وکیل وظیفه شناس باید همواره پیگیر پرونده های موکلین خود باشد. به هیچ وجه نباید میان پرونده ها تبعیض قائل شود. گاهی اوقات بعضی از وکلا نسبت به پرونده هایی با حق الوکاله کم بی توجهی می کنند. این امر در واقع خیانت در حق الناس محسوب می شود و کاملا متضاد اخلاق کاری برای یک وکیل حرفه ای است.

 

موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور

همانطور که گفتیم موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور از یک تیم متخصص تشکیل شده است. وکلایی که در این موسسه فعالیت می کنند جمعی از بهترین وکلای استان تهران هستند. اگر یک پرونده حقوقی ناتمام در محکمه دارید و به دنبال یک وکیل مدافع برای پرونده خود هستید باید از ابتدای مسیر با یک وکیل خوب همکاری کنید. توجه کنید که استفاده از وکلای کم تجربه می تواند شما را به صورت غیر قابل برگشت از مسیر صحیح دور کند. در نتیجه بهترین راه کار همکاری با موسسات حقوقی با تجربه است. برای یافتن پاسخ سوالات خود و دریافت وقت مشاوره حضوری حتما با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیم برنامه نویسی استارین وب
ت : دو شنبه 24 مرداد 1401
.

یکی از بزرگترین دغدغه ها و نگرانی های افرادی که درگیر دعاوی حقوقی هستند یافتن یک وکیل خبره است. همه افرادی که درگیر رویه قضایی هستند می دانند که، رسیدگی به دعاوی در محاکم روندی طولانی و طاقت فرسا است. هر چقدر که زمان رسیدگی به پرونده طولانی تر شود نگرانی ها روز به روز بیشتر می شوند. تنها یک وکیل متخصص و با تجربه است که می تواند در این زمان طولانی، با خونسردی و دانش خود به سمت پیروزی قدم بردارد.

تمام دعاوی حقوقی به نوبه خود مهم هستند اما تعدادی از پرونده های حقوقی به دلایلی اهمیت بیشتری دارند. گاهی اوقات زندگی شخص به قرار صادر شده در محکمه بستگی دارد. ممکن است نتیجه یک پرونده از دست دادن تمام دارایی فرد باشد. یا این که در تلاش برای صدور قرار قصاص برای قاتل عزیزانتان باشید. درست در این مواقع است که نمی توانید آینده خود را به دست هر کسی بسپارید.

موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور سال ها است که چراغ راهی برای رهایی از مشکلات حقوقی است. در این موسسه شما می توانید از میان وکلای مجرب شخصی را انتخاب کنید که برایتان مقبول است. جلسات مشاوره حقوقی این موسسه به صورت کاملا رایگان برگزار می شود. می توانید به صورت حضوری در آن جلسات شرکت کنید. می توانید با وکیل منتخب خود جلسات مشاوره  داشته باشید و مشکلات خود را مطرح کنید. همینطور امکان بررسی رزومه کاری وکیل نیز وجود دارد.

در واقع هدف ما در موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور این است که وکیل مد نظر خود را آگاهانه انتخاب کنید و احتمال موفقیت در دعاوی را بالا ببرید.

قبل از انتخاب یک وکیل خوب باید به چه نکاتی توجه کنید؟

موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور در تمام دعاوی حقوقی از جمله کیفری، خانواده، ملکی و … همراه شما است. اما بهتر است قبل از انتخاب وکیل، اطلاعات لازم برای تشخیص وکیل خوب را داشته باشید. در ادامه محتوا سعی می کنیم با ذکر چند مثال از ویژگی وکلای مجرب معیار های سنجش صحیح را در ذهنتان ایجاد کنیم. برای یادگیری مطالب تا آخر محتوا با ما همراه باشید.

DEP

ویژگی های وکیل ملکی خوب چیست؟

یک وکیل ملکی خوب باید همواره به روز باشد. زمان در حال گذر است و قیمت اموال غیر منقول نیز در حال تغییر است. یک وکیل ملکی خوب با تکیه بر اطلاعات صحیحی که در مورد ارزش اموال غیر منقول دارد موکل را راهنمایی میکند.

 

گاهی اوقات موکل قصد انجام سرمایه گذاری روی یک ملک مشخص را دارد ولی نمیداند که ممکن است متحمل ضرر و زیان شود. در این زمان وکیل ملکی دوراندیش و خبره او را آگاه می کند که اگر آن کار را انجام دهد ممکن است زیان ببیند.

یا اینکه شخص را ترغیب به انجام معامله و امر خاصی میکند که آینده روشنی دارد. وی با دانش و تجربه خود در حین عقد قرارداد مانع زیان دیدن موکل خود می شود. بسیاری از اوقات در حین عقد قرارداد های اموال غیر منقول عبارت هایی در قولنامه درج می شود که می تواند آینده مال را تغییر دهد. داشتن وکیل ملکی خوب باعث می شود تمام این مشکلات را پشت سر گذاشته و معامله های پر سودی را تجربه کنید.

ویژگی های یک وکیل خانواده خوب چیست؟

وکیل خانواده خوب کسی است که علاوه بر مسائل حقوقی بر مسائل روانشناسی نیز آگاهی دارد. دعاوی مربوط به خانواده نسبت به سایر دعاوی کمی حساس تر هستند. وی بایستی شیوه صحیح رفتار را بداند و تلاش کند از موکل خود در قالب شرایط اخلاقی دفاع کند.

وی باید بر تمام مسائل حقوقی تسلط کافی داشته باشد. به طور کلی سعی کنید برای پرونده های خانواده وکیلی را انتخاب کنید که در این حوزه متخصص باشد.

 در موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور این امکان به موکل داده می شود که رزومه وکلا را به دقت بررسی کند. وی می تواند مجرب ترین فرد را برای دفاع از پرونده خود انتخاب کند. در دعاوی مربوط به خانواده موضوعاتی مثل طلاق، درخواست نفقه، حضانت فرزند، درخواست مهریه و … مطرح می شود. هر روز امکان این وجود دارد که آیین نامه های جدیدی در رابطه با این نوع از پرونده ها صادر شود. وی باید به روز باشد و از تمام آیین نامه ها و رای های وحدت رویه صادر شده در مراجع قضایی آگاه باشد.

ویژگی های یک وکیل کیفری خوب چیست؟

همانطور که گفتیم دعاوی مربوط به خانواده بعد احساسی خاصی دارند. اما اگر افق دیدمان را گسترده تر کنیم متوجه اهمیت بسیار زیاد دعاوی کیفری می شویم. دعاوی کیفری پیرو قوانین مذکور در قانون مجازات اسلامی هستند. این قوانین به دلیل داشتن ضمانت اجرا تاثیر مهمی بر آینده بزه دیده و بزهکار خواهند داشت. بنابراین یک وکیل کیفری خوب باید نهایت دقت را در رسیدگی به امورات پرونده کیفری داشته باشد.

سعی کنید برای دعاوی کیفری خود یک وکیل متخصص در حوزه کیفری انتخاب کنید. یعنی وکیل علاوه بر داشتن تجربه در دعاوی کیفری بهتر است که تحصیلات عالیه خود را نیز در این حوزه گرفته باشد.

وکلایی که تحصیلات عالیه در زمینه کیفری داشته باشند، به مراتب موفقیت بیشتری در دعاوی کیفری کسب خواهند کرد.

دعاوی کیفری چون ارتباط مستقیمی با وجه اجتماعی افراد دارند بسیار حساس هستند. یک وکیل کیفری خوب نباید اخلاق و وجدان را زیر پا بگذارد. شما می توانید تمام اطلاعات لازم در مورد رزومه وکلای کیفری موسسه دادیاران عدالت پرور را در جلسات مشاوره به دست آورید.

اما موضوع به این موارد ختم نمی شود!

پیش تر در مورد ویژگی های تخصصی یک وکیل خوب توضیح دادیم. به طور مثال مشخص کردیم که یک وکیل کیفری خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد و یا مشخص کردیم که یک وکیل مجرب خانواده باید در چه زمینه هایی متخصص باشد. ولی صفاتی وجود دارند که باید به طور عمومی در یک وکیل با تجربه وجود داشته باشند. با بیان چند مورد از این ویژگی ها می توان به راحتی یک وکیل موفق را تشخیص داد.

DEP

ویژگی های عمومی یک وکیل خوب

یک وکیل خوب باید وظیفه شناس باشد. وی باید جدیت کافی را برای تمام پرونده ها داشته باشد. گاهی عده ای از وکلا اهمیت چندانی برای دعاوی کم هزینه قائل نمی شوند. در واقع رعایت نکردن این موضوع خیانت در حق الناس است.

هنگامی که یک موکل، وکیل را امین خود قرار می دهد و به وی اعتماد می کند وکیل نیز موظف است با جدیت کافی پرونده او را دنبال کند. یکی دیگر از ویژگی های یک وکیل با تجربه، قدرت قلم او در نوشتن دادخواست است. علاوه بر تجربه و سواد ادبیات قوی نیز تاثیر فراوانی در نتیجه دعاوی دارد. یک  وکیل مجرب می تواند با نوشتن یک دادخواست مناسب سیر پرونده را تغییر دهد.

 

 ویژگی بعدی منصف بودن وکیل است. همواره باید تناسبی میان حق الوکاله و سنگین بودن پرونده وجود داشته باشد. سعی کنید برای دفاع از پرونده خود وکیلی را انتخاب کنید که متوازن پیش برود. عده ای از وکلای بی تجربه برای جذب موکل پرونده های سنگین را با حق الوکاله کم پذیرش می کنند. این افراد به هیچ عنوان مهارت لازم و کافی برای دفاع از پرونده های سنگین را ندارند. حواستان به این موضوع باشد که اگر یک وکیل بی تجربه با نوشتن دادخواست اشتباه سیر پرونده را تغییر دهد، نتایج غیر قابل برگشتی را برای موکل خود رقم خواهد زد.

همه این مهارت ها بخشی هایی از توانمندی های یک وکیل با تجربه است. در این موسسه حقوقی ما در صدد هستیم بهترین وکلای کشور را در دسترس شما قرار دهیم تا دیگر نگران دعاوی حقوقی خود نباشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با مشاوران موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور تماس حاصل فرمایید.

با ما همراه باشید

موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور

پذیرش وکالت تخصصی و ارایه مشاوره حقوقی در زمینه های : حقوقی ، کیفری، ملکی، ثبتی ،شرکت ها، خانواده، طلاق ، مهریه ، نفقه ،حضانت فرزند، وصول مطالبات ، چک و..... انجام وکالت و پیگیری پرونده در دادگاه های بدوی - تجدید نظر - دیوان عالی کشور - دادگاه انقلاب - عدالت اداری - شورای حل اختلاف و . . . توسط موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور

 



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیم برنامه نویسی استارین وب
ت : دو شنبه 24 مرداد 1401
.

کمد کنار تخت در بیمارستان نقش بسیار زیادی دارد. به کابینت و کمد، لاکر نیز می گویند. کمدهای بیمارستانی از انواع متفاوتی ساخته شده اند و تمام آن ها دارای چرخ می باشد تا بهتر حرکت کنند. این کمدها قابل شست و شو و بسیار مقاوم می باشند. در این نوشتار قصد داریم به لاکر بیمارستانی و میز غذاخوری بیمارستانی بیشتر بپردازیم.                        

آشنایی با لاکر بیمارستانی

در لاکر بیمارستانی یا کمد کنار تخت، بیمار وسایل مورد نیاز خود را قرار می دهد، همین امر موجب می شود بیمار به وسایل دسترسی داشته باشد. این وسیله عملکرد بسیار فوق العاده ای دارد و در بیمارستان جز وسایل ضروری محسوب می شود. لاکر به عنوان مکمل تخت های بیمارستان نیز کاربرد دارد. این وسیله پرکاربرد از چوب یا فلز درست می شود و به طور معمول کابینت های یک، دو یا سه طبقه دارد. لاکر بهترین خدمات را برای بیماران فراهم می کند تا بتوانند با خیالی آسوده داروها و وسایل شخصی خود را در آن قرار دهند.

لاکرهای بیمارستانی

ویژگی لاکر بیمارستانی

لاکر بیمارستانی یا کمد کنار تخت ویژگی های مثبت زیادی دارد. این ویژگی ها عبارتند از:

  • این کمد دارای چرخ می باشد و به آسانی از یک مکان به مکان دیگر منتقل می شود.
  • کمد کنار تخت بیمارستانی سبک است و به راحتی جا به جا می شود.
  • این وسیله از نظر اندازه جمع و جور می باشد و به هیچ عنوان فضای زیادی را اشغال نمی کند.
  • لاکر بیمارستانی دارای یک کشو در قسمت بالا می باشد که معمولا دارای قفل است و بیماران می توانند وسایل قیمتی خود را در آن جا نگه دارند.
  • این وسیله برای نگهداری و ذخیره مواد ضروری بیماران بسیار مناسب است.
  • تمیز کردن و نگهداری لاکر بسیار ساده و راحت است.
  • چرخ های لاکرهای بیمارستانی هیچ گونه آلودگی صوتی برای بیماران ایجاد نمی کنند.
  • لاکرهای بیمارستانی از نوع چوبی و فلزی ماندگاری و تنوع بیشتری دارند.
لاکرهای بیمارستانی

لاکرهای بیمارستانی چگونه طراحی می شوند؟

کمد کنار تخت بیمارستانی یا لاکر بیمارستانی طراحی بسیار زیبایی دارند و از یک چهارچوب آلومینیومی ساخته شده اند. این کمدها بسیار محکم طراحی شده اند. ارتفاع آن ها با ارتفاع تخت کاملا برابر می باشد.

لاکر بیمارستانی به گونه ای ساخته شده اند که دارای بخش های زیادی می باشند. قسمت بالا که فضای کوچکتری دارد برای وسایلی مانند دارو، کتاب، عینک، شارژر و موبایل در نظر گرفته شده است. در قسمت پایین وسایلی مانند کفش، ساک و کیف نگهداری می شود. این کمدها در مراکز درمانی، درمانگاه ها و بیمارستان ها به طور کامل قابل استفاده می باشند.

لاکرهای بیمارستانی از چه موادی تشکیل شده است؟

لاکر بیمارستانی از موادی تشکیل شده است که قابل شستشو می باشد و به راحتی ضد عفونی می شود. روکش تزیینی پلاستیکی کمدها ، نباید ضخامت کمتر از ۱۵ میلی متر داشته باشند. قسمت پایین لاکر بیمارستانی بایستی از چوب پهن ۱۸میلی متر باشد و به پایه های اسکلت کنار تخت وصل شود. علاوه بر این چوب های عمودی چهارچوب باید به پیچ های چرخ های کمد وصل شوند. تمام این موارد برای امنیت این کمدها می باشند. به یاد داشته باشید ضخامت قفسه ها نباید از ۱۲ میلی متر کمتر باشد و چرخ ها نباید از چوب های بی کیفیت ساخته شوند.

لاکرهای بیمارستانی

چرخ های لاکرهای بیمارستانی به چند دسته تقسیم می شوند؟

چرخ های لاکر بیمارستانی دارای قطرهای متفاوتی می باشند و به طور معمول دارای دو قطر ۵ و ۷.۵ می هستند. این ویژگی وابسته به نوع کمد و تولید کننده نیز دارد. همچنین ارتفاع تخت در انتخاب چرخ مناسب، بسیار تاثیر دارد. جنس این چرخ ها اغلب از پلی آمید است و قابل شستشو می باشد. برای این وسیله ها به طور معمول چرخ های فلزی به کار برده نمی شود. زیرا این چرخ ها سر و صدای فراوانی ایجاد می کنند و ممکن است زنگ بزنند. چرخ های به کار برده شده در لاکرهای بیمارستانی به طور معمول به دو دسته تقسیم بندی می شوند:  

  • گردان بدون ترمز    
  • گردان ترمز دار

بهتر است بدانید در لاکر بیمارستانی چرخ های گردان محبوبیت بیشتری دارند، زیرا ترمز آن ها مانع حرکت ناگهانی لاکر می شود.     

لاکرهای بیمارستانی

آشنایی با میز غذاخوری بیمارستانی

میز غذاخوری بیمارستانی برای انواع تخت های مراقبت از بیماران مناسب می باشد و ارتفاع آن ها تنظیم می شود. این میز دقیقا متناسب با انواع تخت ها طراحی شده است. به همین خاطر به بیماران کمک می کند تا غذای خود را بدون ایجاد هیچ گونه کثیفی و لکه روی ملحفه ها نوش جان کنند. این وسیله برای نماز خواندن نیز استفاده می شود.

میز غذاخوری بیمارستانی چه ویژگی هایی دارد؟

میز غذاخوری بیمارستانی ویژگی های مثبت زیادی دارد، این ویژگی ها عبارتند از :

  • بخش های مختلف بدنه فلزی این وسیله توسط اتصالات محکم و مقاوم به یکدیگر متصل شده است.
  • بدنه این میز غذاخوری فلزی است. به همین خاطر در مقابل فشار و جا به جایی مقاوم می باشد.
  • رویه بدنه فلزی این وسیله از پوشش پودری الکترواستاتیک استفاده شده است. به همین علت شست شو شوی آسانی دارد. 
  • این وسیله ۴ چرخ تخم مرغی دارد به همین علت به خوبی جا به جا می شود و برای بیماران دیگر مزاحمت ایجاد نمی کند.
  • ابعاد میز غذاخوری بیمارستانی به این صورت است: عرض ۴۰ سانتی متر و طول ۸۰ سانتی متر.
  • این میز به خاطر جنسABS ، زیبایی خاصی به محیط می بخشد. 
میز غذاخوری بیمارستان
  • این میز جنس بسیار مناسبی دارد به همین خاطر آلودگی با یک دستمال خیس به راحتی از روی آن پاک می شود.
  • میز غذاخوری بیمارستانی قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و برای هر تختی مناسب است. در واقع کادر بیمارستان به آسانی می توانند ارتفاع تخت را تنظیم کنند.
  • این وسیله مناسب در همه مراکز درمانی مانند درمانگاه ها، بیمارستان ها، بهزیستی و کلینیک ها کاربرد دارد.         
  • میز غذاخوری بیمارستانی در بخش های مردان و زنان و زایمان کاربرد بیشتری دارد.
  • این وسیله برای بیمارانی که در خانه استراحت مطلق می باشند و یا دوران نقاهت طولانی تری دارند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین افرادی که سالمند هستند نیز می توانند از این میز غذا خوری استفاده کنند.
  • از میز غذاخوری بیمارستانی می توان برای کارهایی مانند نماز خواندن و کتاب خواندن نیز استفاده نمود.    
میز غذاخوری بیمارستان

 

راهنمای خرید لاکر بیمارستانی

 شما می توانید میز غذاخوری بیمارستانی و لاکر بیمارستانی را از مراکز و سایت های معتبر خریداری نمایید. همچنین این وسایل با توجه به ویژگی های مثبتی که دارند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیم برنامه نویسی استارین وب
ت : پنج شنبه 6 مرداد 1401
.

آیا تا به حال نام تخت تراکشن را شنیده اید؟ آیا با کاربردهای این تخت آشنایی دارید؟

اگر پاسختان به این سوال و سوالات مشابه منفی است، این مطلب مختص شما است. تا پایان با ما همراه باشید.

تخت تراکشن

تراکشن چیست؟

همان طور که در جریان هستید، دردهای ستون فقرات که امروزه افراد زیادی از ابتلا به آن ها رنج می برند، یکی از اصلی ترین دلایل ناتوانی جامعه بشری در دنیای صنعتی امروز هستند. این موضوع زمینه ساز ظهور شیوه های مختلفی برای درمان این دردها شده است. درمان­های فیزیکی و مداخلات فیزیوتراپی از جمله مهم ترین و در عین حال پر طرفدارترین روش های موجود در این حوزه به شمار می آیند.

تراکشن که از آن تحت عنوان کشش درمانی نیز یاد می شود، یکی از درمان های فیزیکی است. این درمان اختلالات موجود در ستون فقرات و مفاصل را به طور شگفت انگیزی بهبود می بخشد. در این روش با اعمال نیروهای کششی پیوسته و متناوب بر روی ستون فقرات و مفاصل فرد به او کمک می­کنند تا از شر این دردهای آزار دهنده رها شود.

تراکشن به دو صورت دستی و مکانیکی قابل اجرا می باشد. هر یک از این روش ها از ویژگی های خاصی برخوردار هستند. تراکشن مکانیکی با استفاده از تخت تراکشن انجام می شود.

تخت کششی

تخت تراکشن چیست؟

تخت تراکشن نوعی تخت کششی است که به منظور کشش ستون فقرات و برداشتن فشار از روی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. تمرکز تراکشن مکانیکی بر ناحیه پایینی کمر و گردن می باشد. منظور از ناحیه پایینی کمر ۵ مهره پایانی ستون فقرات می باشد. پس اگر به آن دسته از افرادی تعلق دارید که از درد ناحیه گردن و یا نواحی پایینی کمرتان به ستوه آمده اید، تخت های تراکشن بهترین گزینه برای شما هستند.

لازم است بدانید که تخت های تراکشن از دو تکه طراحی شده اند. دو تکه بودن این تخت زمینه کاهش اصطکاک بیمار با بدنه آن را مهیا می کند و بدین ترتیب فشار موجود بر روی ستون فقرات وی را رفع می کند. پس از این که فرد بر روی تخت تراکشن دراز می کشد، این تخت زمینه لغزش فاست های بین مهره ها بر روی یکدیگر را فراهم می سازد. گفتنی است که یک سیستم پشتیبان وظیفه تثبیت این شرایط را بر عهده دارد.

سیستم کشش تخت تراکشن به یک کامپیوتر وصل است. این موضوع زمینه تنظیم اتوماتیک وار زاویه کشش به تناسب بیمار را مهیا می سازد. جالب است بدانید که با وجود این سیستم کامپیوتری فیزیوتراپیست معالج می تواند به انجام دقیق و بی نقص درمان بر روی قسمت های گوناگون بدون فرد بپردازد.

تراکشن

کاربرد تخت تراکشن چیست؟

اصلی ترین کاربرد تخت تراکشن اعمال نمودن نیرو به دو استخوان مفصل و در نتیجه دور کردن آن ها از یکدیگر است. این نیرو زمینه ایجاد فضای کافی میان مفاصل و در نتیجه کاهش درد آن ها را فراهم می کند. کشش بافت موجود در میان مفاصل از دیگر کاربردهای تخت تراکشن است.   

تخت تراکشن را عموما برای کاهش فشار ستون فقرات و بیماری های اسکلتی و عضلانی مختلفی همچون بیماری های زیر مورد استفاده قرار می دهند:

دیسک کمر

دیسک گردن

سیاتیک

همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، استفاده از تخت تراکشن یا همان تخت رفع فشار ستون فقرات به بیمارانی که مبتلا به درد ناحیه کمر و گردن هستند، توصیه می شود. این روش درمانی به تسکین درد بیمار کمک کرده و ضعف و بی حسی ستون فقرات و مفاصل وی را بهبود می دهد.

نتایج تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که تراکشن می تواند فضای اطراف فورامن میان مهره ها را تا حد قابل توجهی افزایش داده و بدین ترتیب موجبات عبور آزادانه اعصاب و در نتیجه کاهش التهاب را فراهم سازد.

تخت تراکشن با اعمال کشش مفاصل باعث لغزش فاست های مهره ای بر روی یکدیگر می شوند. این موضوع موجب افزایش فشار خون و کاهش فشار موجود بر روی کانال نخاعی می گردد.

کاربردهای تخت تراکشن به همین موارد محدود نمی شود. کم شدن مواد شیمیایی ناشی از التهابات بافتی ایجاد شده در اثر آسیب های بافتی از دیگر مزایای این تخت کاربردی است. کشش رباط ها و ماهیچه های متصل به مفاصل، کاهش اسپاسم عضلات، افزایش حرکت مفصل و در نتیجه کاهش فعالیت اعصاب و به تبع کاهش درد از دیگر مزایای بی نظیر این تخت است.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیم برنامه نویسی استارین وب
ت : پنج شنبه 6 مرداد 1401
.

پیش از آن که با بهترین تجهیزات توانبخشی آشنا شوید، بهتر است کمی در مورد تعریف توانبخشی و افراد نیازمند به آن اطلاعات داشته باشید. توانبخشی مجموعه ای از مراقبت ها و فعالیت هایی است که به افراد کم توان کمک می کند تا عملکرد خود را بهبود ببخشند و زندگی روزمره ی بهتری را سپری کنند.

اما چه دلایلی سبب ایجاد کم توانی یا ناتوانی در افراد خواهد شد؟ آسیب هایی نظیر سوختگی، تصادف، شکستگی، سکته، عفونت های شدید، جراحی، درمان های پزشکی نظیر شیمی درمانی، مشکلات ژنتیکی و … همگی از عوامل ایجاد کم توانی و ناتوانی هستند. اما در صورت بروز چنین مشکلاتی باید به فکر چاره بود و از طریق تجهیزات توانبخشی سطح کیفی زندگی این افراد را بالا برد. این افراد گرچه بیمار بوده و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند اما هم چنان نیازمند استفاده از سرویس بهداشتی، حمام، خوردن غذا، تعویض لباس و … هستند.

تجهیزات توانبخشی یک تحول بزرگ در حوزه ی مهندسی پزشکی

به همین دلیل است که از تجهیزات توانبخشی به عنوان یک تحول بزرگ در حوزه ی مهندسی پزشکی نام می برند. این تجهیزات با توجه به مشکلاتی که هر بیمار با آن مواجه است، به رفع بخشی از نیازهای وی کمک می کند. لذا دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه به توضیح دو نوع از محصولات شرکت وینکل پلاس، تحت عنوان صندلی انتقال بیمار و بالابر بیمار اشاره خواهیم کرد.

صندلی های انتقال بیمار یکی از تجهیزات کاربردی در حوزه ی توانبخشی

برای آن که اهمیت آشنایی با بهترین صندلی انتقال بیمار را درک کنید، تنها کافی است بیماری را تصور کنید که به هیچ وجه امکان حرکت ندارد. در این صورت می توان از این وسیله ی کاربردی برای انتقال موقت بیمار استفاده کرد. لذا برای مسافت های کوتاه نظیر انتقال بین بخش های مختلف بیمارستان یا حتی خانه ی سالمندان، جابه جایی در فرودگاه ها، مراکز خرید، موزه ها و یا حتی در منزل از این محصول می توان استفاده کرد.

اگر علاقه مند به شیوه ی طراحی این محصول هستید باید بدانید که این محصول با ویلچر کاملا متفاوت است. در طراحی آن دو تا چهار چرخ به کار رفته و همه ی بدن بیمار را پوشش می دهد. ابزارهای ایمنی و برخی امکانات جانبی نظیر لگن مخصوص توالت نیز برای آن ها در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب از بابت خطرات احتمالی و رفع نیاز بیمار کاملا آسوده خاطر باشید.

اما برای آن که محصولی ایده آل خریداری کنید، شرکت وینکل پلاس توصیه هایی برایتان دارد. ابتدا توجه داشته باشید که محصول مربوطه باید دارای وزنی مناسب باشد. چرا که سهولت حمل و نقل آن یکی از مزایای آن به شمار می آید. در ضمن محصولی را انتخاب کنید که تحمل وزن بیمار شما را داشته باشد. هنگام خرید بهتر است از انواع تاشو و جمع شونده، گزینه ای را انتخاب کنید. بدین ترتیب برای حمل در خودرو و نگهداری آن راحت تر خواهید بود. تا این جا با صندلی انتقال بیمار آشنا شده و به کاربردهای مفید آن پی بردید. اما این تنها دستاورد کارشناسان مهندسی پزشکی نیست. اگر علاقه مند به آشنایی با سایر تجهیزات توانبخشی هستید، با بخش بعدی و معرفی بالابر بیمار از زبان وینکل پلاس همراه ما باشید.

تجهیزات توانبخشی – صندلی انتقال بیمار وینکل پلاس

بالابر بیمار یکی دیگر از محصولات شرکت وینکل پلاس

بالابر بیمار یکی دیگر از محصولات شرکت وینکل پلاس است. شاید این سوال در ذهن شما نقش بسته باشد که کاربرد این محصول چیست؟ بیمارانی که مشکلات حرکتی دارند، همواره نیازمند دریافت خدماتی از قبیل حمام، تعویض ملحفه، نظافت و … هستند. این کار تنها در صورت بلند کردن بیمار از روی تخت امکان پذیر است.

حال آن که اگر بلند کردن بیمار به صورت غیر اصولی صورت گیرد، ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به وی و اطرافیانش وارد سازد. بدین منظور استفاده از بالابر بیمار توصیه می شود. این وسیله قادر به تحمل وزن های بالا نیز هست و از این بابت شما عزیزان را آسوده خاطر می سازد. این محصول دارای انواع دستی و برقی می باشد.

برای استفاده از آن ابتدا جلیقه ای مخصوص را دور بیمار قرار می دهند. سپس گیره های اتصال به دستگاه را وصل می کنند. حال امکان بالا و پایین بردن بیمار فراهم می شود. البته چرخ های تعبیه شده در پایه ی این محصول نیز امکان جا به جایی بیمار را به شما می دهد. در صورتی که از نوع برقی این محصول استفاده می کنید، حتما از کافی بودن شارژ آن اطمینان حاصل نمایید تا در میان کار با مشکل مواجه نشوید.

در مورد خرید این محصول نیز وینکل پلاس از شما می خواهد تا به وزن دستگاه توجه ویژه ای داشته باشید تا از مزیت حمل و نقل آسان نیز بهره مند شوید. در ضمن دستگاه را متناسب با وزن بیمار انتخاب کرده و خرید از برندهای معتبر را فراموش نکنید تا از بابت ایمنی محصول اطمینان حاصل کنید. محدوده ی بلند کردن، مدت زمان شارژ، قدرت موتور و … نیز در انتخاب محصول نهایی موثر است. اما با خرید از وینکل پلاس از خدمات ویژه ای نیز بهره مند می شوید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

تجهیزات توانبخشی – بالابر وینکل پلاس

آیا می دانید با خرید از وینکل پلاس از چه مزایایی بهره مند می شوید؟

قطعا با مطالعه ی بخش های قبلی اهمیت استفاده از تجهیزات توانبخشی با کیفیت را درک کرده اید. اما خرید از شرکت های معتبری نظیر وینکل پلاس دارای مجموعه ای از مزایا می باشد که کیفیت محصولات خریداری شده تنها یکی از آن ها به شمار می آید. این شرکت سریع ترین زمان را برای رساندن محصول خریداری شده به مشتری در نظر گرفته است.

لذا با خرید از وینکل پلاس در زمان خود صرفه جویی خواهید نمود. این شرکت به منظور رفاه حال بیشتر مشتریان، اقدام به ارائه ی سرویس پرداخت در محل نیز نموده است. بدین ترتیب مشتریان از مطمئن ترین روش پرداخت استفاده می کنند. ضمانت کیفیت کالا و پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز از دیگر مزایای این شرکت است. فراموش نکنید که وینکل پلاس یک شرکت دانش بنیان در حوزه ی مهندسی پزشکی و تجهیزات توانبخشی می باشد. بنابراین نوآوری در طراحی و ساخت سبب بهبود عملکرد و تناسب قیمت و کیفیت در محصولات آن شده است.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیم برنامه نویسی استارین وب
ت : پنج شنبه 6 مرداد 1401
.

حرکت دادن افرادی که به هر دلیلی دارای مشکلات حرکتی هستند، معمولا پرستاران و همراهان بیمار را با چالش هایی روبرو می کند. استفاده از بالابر بیمار می تواند برای غلبه بر این چالش ها بسیار کمک کننده باشد. در واقع لیفت بیمار در بسیاری از مراکز توانبخشی، فیزیوتراپی ها، مراکز درمانی و … به عنوان یکی از تجهیزات پزشکی پرکاربرد مورد استفاده قرار می گیرد. البته بسیاری از افراد نیز این وسایل را برای استفاده در منزل تهیه می کنند تا بتوانند جابجایی بیمار را به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. استفاده از این محصول در منزل می تواند مواردی همچون نظافت بیمار، جابجایی از تخت و … را سرعت ببخشد. همچنین می تواند حرکت بیمار را به صورت کاملا اصولی و بدون هیچگونه آسیبی به انجام برساند.

دستگاه بالابر بیمار چیست و چه مشخصاتی دارد؟

نکته مورد توجه در مورد بالابر بیمار این است که تحمل وزن های بالا را نیز دارد. همین ویژگی آن را به وسیله ای بسیار کاربردی تبدیل کرده است. قطعات دستگاه بالابر توانبخشی بسیار مستحکم و مقاوم هستند. به همین دلیل طول عمر بالایی دارند. طراحی و ساخت دستگاه لیفت بیمار به گونه ای انجام شده است که ایمنی بسیار بالایی دارد و آسیبی به بیمار وارد نخواهد کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع این محصولات و نحوه استفاده از آن ها آشنایی پیدا کنید.

دستگاه لیفت بیمار

انواع دستگاه بالابر

بالابر بیمار همانطور که از نامش پیداست، برای جابجایی و تغییر وضعیت بیمار مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته به دلیل عدم وجود تجهیزات مناسب، برای تغییر وضعیت بیماران دارای مشکلات حرکتی، مراقبان آن ها این کار را به صورت دستی انجام می دادند. اما این کار به مرور زمان هم برای بیمار و هم برای فرد حمل کننده بسیار خطرناک و مشکل آفرین بود و می توانست به آن ها آسیب هایی جدی وارد کند. از این رو دستگاه های لیفت بیمار طراحی و به بازار عرضه شدند. این دستگاه ها توانستند در زمانی کوتاه به یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین دستگاه های تجهیزات پزشکی تبدیل شوند. این محصولات خود دارای انواع مختلفی هستند که در این قسمت به آن ها اشاره می شود:

  • بالابر دستی: این نوع بالابرها نسبت به انواع برقی کارایی پایین تری دارند و به میزان کمتری مورد استفاده قرار می گیرند. البته مزیت این محصولات نسبت به بالابرهای برقی قیمت پایین تر و عدم نیاز به شارژ شدن است.
  • بالابر برقی: نیروی مورد نیاز برای جابجایی بیماران در این محصولات با استفاده از برق تامین می شود و به همین دلیل کار را بسیار آسان کرده اند. با استفاده از ریموت این بالابرها می توان بیمار را در وضعیت مورد نظر قرار داد و جک دستگاه را پایین آورد. این دستگاه ها جای بسیار کمی را اشغال می کنند و می توان آن ها را به سادگی جمع کرد و در هنگام نیاز، مجددا مورد استفاده قرار داد. همچنین دارای جلیقه مخصوص در حالت نشسته یا ایستاده هستند که به خوبی از بیمار حمایت می کند تا در وضعیت مناسب قرار گیرد.
دستگاه بالابر بیمار

نحوه استفاده

برای استفاده از دستگاه لیفت بیمار باید ابتدا جلیقه مخصوص را دور بیمار قرار دهید و سپس قسمت های مشخص شده بر روی جلیقه را به گیره های دستگاه متصل نمایید. در این هنگام با کمک ریموت دستگاه، بیمار بالا برده می شود. شما می توانید با استفاده از چرخ هایی که بر روی بالابر بیمار تعبیه شده اند، فرد را به محل مورد نظر برده و مجددا با کمک ریموت، بیمار را پایین آورده و در سطح مورد نظر قرار دهید. این کار به آرامی و به صورت اصولی توسط دستگاه انجام می شود و به همین دلیل می توان با خیالی آسوده و بدون هیچ فشاری نسبت به جابجایی بیمار اقدام کرد. همچنین با استفاده از ریموت این دستگاه می توان زاویه پایه ها را نیز تغییر داد.

چه کسانی به استفاده از دستگاه بالابر توانبخشی نیاز دارند؟

اگر شما نیز جزو آن دسته از کسانی هستید که از جابجایی های سخت و مداوم بیمار خود خسته شده اید، استفاده از دستگاه بالابر توانبخشی می تواند برایتان مناسب باشد. بسیاری از بیماران از جمله سالمندان، از درد شدید زانو و پاها رنج می برند و در هنگام جابجایی، ممکن است آسیب هایی جدی به آن ها وارد شود. همچنین برخی دیگر از بیماران، دچار معلولیت های حرکتی هستند و نیاز به جابجایی آن ها برای مراجعه به بیمارستان، مراکز فیزیوتراپی و حتی انجام امور نظافتی وجود دارد. بنابراین استفاده از دستگاه لیفت بیمار نه تنها می تواند کار را برای مراقبان بیمارها بسیار آسان کند بلکه بیماران نیز با این روش دچار هیچ آزار و اذیتی برای حرکت نخواهند شد.

دستگاه بالابر توانبخشی

نکات مهم در هنگام استفاده از لیفت بیمار

همانطور که گفته شد، بالابر بیمار برقی امروزه بسیار بیشتر از انواع دستی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل در این بخش قصد داریم به ذکر برخی نکات در هنگام استفاده از این دستگاه بپردازیم. این محصولات با نیروی برق کار می کنند و دارای باتری و شارژر می باشند. بنابراین در هنگام استفاده حتما توجه داشته باشید که دستگاه دارای شارژ کافی باشد تا در هنگام جابجایی ناگهان شارژ آن تمام نشود. در صورتی که با هرگونه اشکال در عملکرد دستگاه مواجه شدید سریعا با گارانتی آن تماس حاصل نمایید. زیرا عدم پیگیری مشکل علاوه بر اینکه می تواند هزینه زیادی را به شما تحمیل نماید، ممکن است در هنگام جابجایی بیمار موجب آسیب دیدگی او شود.

در هنگام خرید بالابر بیمار به چه مواردی توجه کنیم؟

  • در هنگام تهیه این دستگاه ها حتما به تحمل وزن آن توجه نمایید و متناسب با وزن بیمار خود، دستگاه مناسب را خریداری کنید. همچنین توجه داشته باشید که خود دستگاه نیز وزن بالایی نداشته باشد تا جا به جایی آن به آسانی با استفاده از پایه های متحرک صورت پذیرد.
  • ·         همواره سعی کنید که این محصولات را از برندهای معتبر دارای تاییدیه استاندارد جهانی خریداری کنید تا کارکردی اصولی و کیفیتی بالای داشته باشد.
  • خرید خود را از فروشگاه های تخصصی این محصولات انجام دهید که قیمت هایی  مناسب را نیز ارائه می کنند.
  • این محصولات دارای مدل های بسیار متنوعی هستند. بنابراین شما می توانید با توجه به نیاز خود، آن ها را خریداری نمایید. به عنوان مثال برخی از این دستگاه ها ضد آب هستند یا اینکه قابلیت استفاده به عنوان صندلی توالت را نیز دارند و برای استفاده سالمندان مناسب می باشند.
  • در هنگام خرید محصول به مواردی همچون محدوده بلند کردن، استحکام بالای بدنه، مدت زمان نگهداری شارژ، داشتن موتور قدرتمند و … نیز توجه کنید.
خرید دستگاه بالابر بیمار

قیمت انواع بالابر بیمار

با توجه به موارد گفته شده، انواع بالابر بیمار با مدل های بسیار متنوعی و برندهای گوناگون در بازار موجود می باشند. تمامی این موارد می توانند در قیمت گذاری این محصولات موثر باشند. بنابراین نمی توان یک قیمت واحد برای همه آن ها در نظر گرفت. اما خبر خوب این است که مجموعه ما این محصولات را با نازل ترین و بهترین قیمت های بازار در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای اطلاع از این قیمت ها، تنها کافی است با ما در ارتباط باشید.

خرید بالابر توانبخشی بیمار با بهترین قیمت

مجموعه ما به عنوان یکی از عرضه کنندگان با سابقه و معتبر انواع تجهیزات پزشکی و توانبخشی از جمله دستگاه بالابر بیمار مشغول فعالیت می باشد. این مرکز فروش تخصصی، کیفیت محصولات خود را ضمانت می کند و جهت رفاه حال مشتریان، امکان پرداخت درب منزل را فراهم آورده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش و تخفیفات ویژه و قیمت محصولات از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان واحد فروش و پشتیبانی ما در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیم برنامه نویسی استارین وب
ت : پنج شنبه 6 مرداد 1401
.

همان‌ طور که همه شما می‌دانید، بیماران و ناتوانان جسمی، قشر بسیار بزرگی از جامعه ما را تشکیل داده‌اند. طراحی و تولید ابزار هایی که در زمینه راحتی این قشر از جامعه ما قدم بردارد به یکی از اقدامات مهم و حیاتی تبدیل ‌شده است.

ما در ادامه محتوا می‌خواهیم برای شما در رابطه با یکی از این اختراعات کاربردی یعنی صندلی انتقال بیمار صحبت کنیم‌.

اگر کنجکاو هستید تا بیشتر در رابطه با این محصول بدانید و می‌خواهید که با کارایی آن آشنا شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای این محتوا همراهی کنید.

صندلی انتقال بیمار چیست؟

صندلی انتقال بیمار همان‌ طور که از نام آن پیداست با عنوان یک وسیله پزشکی شناخته می‌شود که برای بیماران ناتوان جسمی و حرکتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این صندلی ‌ها برای انتقال موقت مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای بیمارانی مناسب هستند که هیچ‌ گونه قابلیت حرکتی و توانایی جسمی ندارند. بسیاری از افراد شاید این صندلی‌ ها را با ویلچر ها اشتباه بگیرد.

در ویلچرها بیمار حتی اگر از کمر به پایین فلج باشد، با قدرت بازوان دست خود می‌توانند ویلچر را به حرکت در بیاورد.

اما صندلی جا به جایی بیمار تنها برای بیمارانی گزینه مناسبی است که توانایی حرکت ندارند. یک فرد باید با توانایی جسمی مناسب، صندلی را به حرکت در بیاورد و به انتقال بیمار بپردازد. 

صندلی انتقال بیمار چیست؟

در چه شرایطی می‌توان از صندلی انتقال استفاده کرد؟

شرایط گوناگون و متفاوتی وجود دارند که می‌توانند شما را مجبور به استفاده از صندلی جابجایی بیمار بکنند. برای انتقال بیماران ناتوان جسمی در مسافت ‌های کوتاه برای مثال بخش‌ های متفاوت بیمارستان یا خانه سالمندان، صندلی انتقال بیمار گزینه مناسبی می‌باشد.

علاوه ‌بر این موضوع برای انتقال بیماران با توانایی جسمی پایین، در مسافت‌ های کوتاه نیز می‌توان از این محصول استفاده کرد. این محصولات می‌توانند به جا به ‌جایی بیماران در موزه ‌ها، فرودگاه‌ها، مراکز خرید و حتی اتاق‌ های متفاوت منزل مورد استفاده قرار بگیرد.

این محصول چگونه طراحی و تولید شده است؟

صندلی انتقال بیمار معمولاً محصولی با دو الی چهار چرخ می‌باشد. این محصولات طوری طراحی شده‌اند تا تمام بخش‌ های بدنی بیمار را بپوشانند و به بیمار کمک کنند تا بدون هیچ ‌گونه مشکل و در راحتی کامل در مسافت ‌های کوتاه جابجا شود.

از ابزار های ایمنی متفاوتی در این محصول بهره گرفته‌ شده تا از واژگون شدن و افتادن بیمار جلوگیری شود‌.

در بسیاری از موارد امدادگران و آتش‌نشانان نیز ممکن است از این محصول برای جا به جایی موقت مصدومان استفاده کنند‌. هر کدام از این صندلی ‌ها با ویژگی‌ های متفاوت و برای بیماران با شرایط خاصی طراحی و تولید شدند.

این شما هستید که باید با توجه به خواسته‌ای که در نظر دارید، به سراغ خرید یکی از این محصولات بروید.

برای مثال برخی از این صندلی ‌ها علاوه‌ بر قابل قابلیت جابجایی، دارای لگن مخصوص توالت نیز می‌باشد تا بتوانند امکان امکانات بیشتری را به بیماران ارائه دهند. 

هنگام خرید صندلی انتقال بیمار به چه مواردی دقت داشته ‌باشیم؟

برای خرید صندلی انتقال بیمار یا به‌ عبارت ‌دیگر صندلی جابجایی بیمار شما باید به فاکتور ها و موارد گوناگونی توجه داشته باشید.

این فاکتور ها به شما کمک می‌کنند تا یک محصول فوق‌العاده را برای خودتان بخرید و نیاز خود را به‌ طور کامل برطرف کنید.

برای مثال شما باید به وزن محصولی که می‌خرید توجه داشته باشید. وزن صندلی باید طوری باشد که شما بتوانید به ‌راحتی صندلی خالی را جا به‌ جا کنید تا در شرایط خاص از آن بهره ببرید.

علاوه‌ بر این موضوع، محصولی که شما می‌خرید باید تحمل وزن بیمار مدنظر شما را داشته باشد تا خدای ‌نکرده هنگام جابجایی مشکل خاصی برای بیمار به وجود نیاید.

با توجه به استفاده شما، برخی از این صندلی ‌ها باید حالت تاشو و جمع شونده  داشته باشند تا بتوان با استفاده از خودرو آن ‌ها را به ‌راحتی انتقال داد.

به ‌هر حال توجه به این نکات به شما کمک می‌کند تا گزینه مناسب و کاربردی را برای بیمار خود بخرید و از هدر رفت هزینه جلوگیری نمایید.

هنگام خرید صندلی انتقال بیمار به چه مواردی دقت داشته ‌باشیم؟

جمع‌بندی 

به ‌طور کلی صندلی انتقال بیمار محصولی بسیار باکیفیت و مناسب می‌باشد که کاربرد شگفت ‌انگیزی دارد.

این صندلی‌ ها طوری طراحی شده‌اند تا علاوه‌ بر جا به‌ جایی ایمن بیمار، هیچ‌ گونه آسیب خاصی به او وارد نکنند و در راحتی کامل بیمار را انتقال دهند.

شما اگر به‌ دنبال خرید انواع متفاوت صندلی جا به جایی بیمارهستید، می‌توانید با مراجعه به سایت وینکل، به‌ راحتی و بدون هیچ ‌گونه مشکلی محصول مدنظر خودتان را پیدا کنید و به خرید آن بپردازید.

اگر به ‌دنبال باکیفیت‌ترین و متنوع ‌ترین انواع این محصول هستید، مطمئن باشید که می‌توانید گزینه مورد پسند خودتان را در سایت وینکل پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیم برنامه نویسی استارین وب
ت : پنج شنبه 6 مرداد 1401
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی